söndag 20 november 2011

1000 dagar av kärlek

Hej jag hatar mina olika stora ögon, men vi kan skita i dem och bara gå vidare? Okej!

Hej allihopa! Jag och Christian, framförallt Christian, är sämst på att uppdatera. Men vi har det jätte bra, otroligt bra faktiskt. I fredags var jag hos läkaren för att följa upp om min njurbäckeninflammation och jag är nu helt frisk! Vilket känns så skönt, det var lite läskigt att vara sjuk, sådär allvarligt sjuk som jag var också. Hade så fruktansvärt ont :(

Idag är det min och Christians 1000 dag tillsammans. Helt jävla fantastiskt. Jag minns när jag räknade ut det, det var under en tråkig matte lektion i nian. Tänkte "20 november 2011.. tänk om vi fortfarande är ihop då, vad underbart det vore". Och det är vi, och jag är kärare än någonsin! Han är så fantastisk och det vi har är helt underbart, jag känner mig så lyckligt lottad!!

Annars då? Det känns som jag pluggar hela tiden, bara pluggpluggplugg! Missade en himla massa när jag var sjuk, och nu måste jag ta igen det.. det är lite tungt, men det ska gå, punkt slut!

Bilden ovan är på mina nya vinter assecoarer (stavning??), letat länge, och känner mig supernöjd med dessa :)

Puss på er, ta hand om varandra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar