lördag 24 december 2011

Världens bästa jul

Jag vet, jag tjatar.
Men vet ni vad jag har fått idag? En natt för två på hotell nyårsnatten med min stora Chärlek. Och det stannar inte där. I augusti har han och min mamma fixat så att vi ska se mitt favoritband på stadion. Han och jag. Han som får hjärtat att banga lite hårdare, han som alltid ställer upp, svarar när jag ringer mitt i natten och han som kysser mig sådär som bara han kan göra. Vi ska se Coldplay. Vi ska bo en natt på hotell. Vi. Jag ska inte skriva vad jag har köpt till honom, men jag kan säga att det inte är i närheten av det här. Shit alltså, inget kan vara i närheten av det här!

Jag har faktiskt världens bästa vänner också. Förutom fina presenter så fick jag också ett mail med en text som fick mig att gråta. Att veta att man har vänner som ställer upp i vårt och torrt betyder mycket, jag uppskattar dem så grymt mycket. Åh, vad jag älskar dem!

Ingefära duschkräm från Linn och choklad med ingefära smak från Nath. Haha, de känner mig ganska bra,eller vad tror ni? ;)

1 kommentar: